Ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» γυρίστηκε πριν 41 χρόνια, ωστόσο, τώρα έρχονται στο φως της δημοσιότητας αποκαλύψεις όσον αφορά στον τρόπο που γυρίστηκε η σειρά.
Στην σειρά συμμετείχαν αρκετοί ηθοποιοί και εκατοντάδες κομπάρσοι, αλλά δεν μιλούσαν όλοι καλά αγγλικά και γι’ αυτό τον λόγο αρκετές συνομιλίες ηχογραφήθηκαν ξανά στο στούντιο. Αυτό συνέβη και με τον Βογιατζή όπου υποδύθηκε τον Ιωσήφ, αφού η φωνή του ντουμπλαρίστηκε από άλλο ηθοποιό.
Η σειρά έκανε πρεμιέρα στην ιταλική RAI στις 27Μαρτίου 1977 και καθήλωσε 28 εκατομμύρια θεατές. Ακόμα και ο Πάπας σύστησε στους πιστούς να την παρακολουθήσουν. Μερικές ημέρες αργότερα στις 3 Απριλίου 1977 μεταδόθηκε από το βρετανικό ΙΤV, με περίπου 21 εκατομμύρια θεατές, ενώ στις ΗΠΑ παίχτηκε το 1981 από το ΝΒC και κέντρισε το ενδιαφέρον 90 εκατομμυρίων ατόμων. Μέχρι σήμερα συνεχίζει να παίζεται κάθε Πάσχα από διάφορα κανάλια ανά την Υφήλιο.
Τέλος, ειδικό βάρος δόθηκε στο μακιγιάζ του Ρόμπερτ Πάουελ. Μια λεπτή γραμμή σκούρου μπλε eyeliner στο επάνω μέρος του ματιού τόνιζε τα γαλάζια μάτια του, κάνοντας το βλέμμα του εξωπραγματικό. Επιπλέον, ο σκηνοθέτης έβαλε τον ηθοποιό στη διαδικασία να μην ανοιγοκλείνει καθόλου τα μάτια του στις σκηνές του κάτι που έκανε μόνο μία φορά. Δεν είναι τυχαίο που για πολλούς που η εικόνα του ηθοποιού έχει ταυτιστεί με αυτήν του Χριστού.
Στην σειρά συμμετείχαν αρκετοί ηθοποιοί και εκατοντάδες κομπάρσοι, αλλά δεν μιλούσαν όλοι καλά αγγλικά και γι’ αυτό τον λόγο αρκετές συνομιλίες ηχογραφήθηκαν ξανά στο στούντιο. Αυτό συνέβη και με τον Βογιατζή όπου υποδύθηκε τον Ιωσήφ, αφού η φωνή του ντουμπλαρίστηκε από άλλο ηθοποιό.
Η σειρά έκανε πρεμιέρα στην ιταλική RAI στις 27Μαρτίου 1977 και καθήλωσε 28 εκατομμύρια θεατές. Ακόμα και ο Πάπας σύστησε στους πιστούς να την παρακολουθήσουν. Μερικές ημέρες αργότερα στις 3 Απριλίου 1977 μεταδόθηκε από το βρετανικό ΙΤV, με περίπου 21 εκατομμύρια θεατές, ενώ στις ΗΠΑ παίχτηκε το 1981 από το ΝΒC και κέντρισε το ενδιαφέρον 90 εκατομμυρίων ατόμων. Μέχρι σήμερα συνεχίζει να παίζεται κάθε Πάσχα από διάφορα κανάλια ανά την Υφήλιο.
Τέλος, ειδικό βάρος δόθηκε στο μακιγιάζ του Ρόμπερτ Πάουελ. Μια λεπτή γραμμή σκούρου μπλε eyeliner στο επάνω μέρος του ματιού τόνιζε τα γαλάζια μάτια του, κάνοντας το βλέμμα του εξωπραγματικό. Επιπλέον, ο σκηνοθέτης έβαλε τον ηθοποιό στη διαδικασία να μην ανοιγοκλείνει καθόλου τα μάτια του στις σκηνές του κάτι που έκανε μόνο μία φορά. Δεν είναι τυχαίο που για πολλούς που η εικόνα του ηθοποιού έχει ταυτιστεί με αυτήν του Χριστού.